A TRK 502 teljes átalakításon esett át, és az új változat a legfrissebb Euro5-ös kibocsátási normáknak megfelelően továbbfejlesztett. Egy sor műszaki és esztétikai beavatkozás eredménye, amelyeket a kezelhetőség, az élvezet és az általános megjelenés javítása érdekében vezettek be. Egy motorkerékpár átalakított részletekkel, fontos frissítésekkel és fejlesztésekkel, kezdve az új grafikával és a felhasznált műanyagok új textúrájával, amelyek még több karaktert kölcsönöznek a TRK 502 -nek, kiemelve annak világjáró szellemét. A kormánykapcsolók teljesen megújultak, és mostantól háttérvilágítással rendelkeznek, míg a visszapillantó tükrök a TRK logóval együtt új dizájnnal büszkélkedhetnek, akárcsak az új markolatok. Az új formájú kormány mostantól állítható, hogy minden motoros a számára legmegfelelőbb üléspozíciót tudja elérni, akárcsak a kuplungkar, amely szintén állítható. Az új ülés teszi teljessé az átalakítást, amely mostantól kényelmesebb és tágasabb, maximális kényelmet biztosít a motorosnak és utasának egyaránt, valamint a legújabb minőségi szabványokat meghaladó, átdolgozott kivitelezéssel. A TRK 502 osztozik a terep változattal a masszív és robusztus, soros, 2 hengeres, folyadékhűtéses, dupla vezérműtengelyes motoron, amely egy ilyen stílusos vázzal kombinálva egyszerre teszi magával ragadóvá és könnyen kezelhetővé ezt a motorkerékpárt.
Figyelem:
Magyar forgalomból kivont, bontásra szánt, (köbcentitől független) robogókat/motorokat/elektromos kerékpárokat beszámítunk (érték egyeztetéssel).
További infórmációkért vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal: 06 30 386 7789.
| Motor: |
Soros 2 hengeres,4 ütemű,vízhűtéses,dupla vezérműtengelyes |
| Hengerűrtartalom: |
500 ccm |
| Max teljesítmény: |
35.0 kW (47.6 Le) @ 8500 rpm |
| Max nyomaték: |
45.0 Nm (4.5kgm) @ 4500 rpm |
| Sűrítés: |
11.5:1 |
| Furat x löket: |
69.0 x 66.8 mm |
| Kenés: |
Olajteknő |
| Üzemanyag ellátás: |
Injektor |
| Kipufogórendszer: |
Katalizátoros(Euro 5) |
| Kuplung: |
Olajfürdős |
| Váltó: |
Mechanikus,6 sebesség |
| Hajtás: |
Lánchajtás |
| Gyújtás: |
TLI |
| Gyújtógyertya: |
NGK CR8E |
| Indítás: |
Elektromos önindító |
| Váz: |
Acélkeret |
| Első felfüggesztés: |
Upside-down villa Ø 50mm |
| Első teleszkóp út: |
145 mm |
| Hátsó felfüggesztés: |
Hátsó lengőkar központi lengéscsillapító,rugó előfeszítés állítható |
| Hátsó lengéscsillapító út: |
50 mm |
| Első fék: |
Dupla tárcsafék(ø320 mm)4 dugattyús féknyereg,ABS |
| Hátsó fék: |
Szimpla tárcsafék(ø260 mm)ABS |
| Első felni típus: |
Küllős aluminium ötvözet |
| Első felni méret: |
19”xMT 3.50 DOT |
| Hátsó felni típus: |
Küllős aluminium ötvözet |
| Hátsó felni méret: |
17”xMT 4.50 DOT |
| Első gumi: |
110/80-ZR19 M/C 59W |
| Hátsó gumi: |
150/60-ZR17 M/C 69W |
| Hosszúság: |
2200 mm |
| Szélesség(Tükör nélkül): |
915mm |
| Magasság(Tükör nélkül): |
1450mm |
| Ülésmagasság(vezető): |
800mm |
| Tengelytáv: |
1525 mm |
| Hasmagasság(Folyadékok nélkül): |
190 mm |
| Önsúly(Folyadékok nélkül): |
217 Kg |
| Tank: |
20 L |
| Fogyasztás: |
4,2L/100km |
| Max.terhelhetőség: |
287 kg |
| Max.sebesség: |
165 km/h |