Stílusos és mindre képes.
Leoncino 500 Trail, a Benelli modern-klasszikus kerékpárjának "terepjáró" változata, 2022-ben megújult esztétikával, még inkább, dinamikus és modern, a sportos és magával ragadó képet adó restyling eredménye, anélkül, hogy elfelejtené az eleganciát és az egyensúlyt a formáiban. Tiszta szórakozásra tervezték minden vezetési körülmények között, aszfalton és nehezebb útvonalakon egyaránt. Ez a Benelli modell az utcai motorral közös motor, egy 500 köbcentiméteres, négyütemű, folyadékhűtéses kéthengeres, amelynek teljesítménye 47,6 lóerő (35 kW) 8500-as fordulatszámon és 46 Nm forgatónyomaték 6000-es fordulatszámon. A Leoncino Trail elöl 19", hátul 17" méretű alumíniumötvözet felniken bütykös gumiabroncsok találhatók, amelyeken 110/80-R19, illetve 150/70- R17 méretű abroncsok vannak. Mindez a stabilitás és az élvezet maximális garanciáját jelenti minden körülmények között és minden terepen. A felfüggesztések állíthatóak, elöl egy 50 mm átmérőjű fordított villa, hátul pedig egy lengőkar oldalsó lengéscsillapítóval és 55 mm-es rugóúttal.
Figyelem:
Magyar forgalomból kivont, bontásra szánt, (köbcentitől független) robogókat/motorokat/elektromos kerékpárokat beszámítunk (érték egyeztetéssel).
További infórmációkért vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal: 06 30 386 7789.
| Motor: |
Soros 2 hengeres, 4 ütemű, vízhűtéses, dupla vezérműtengelyes |
| Hengerűrtartalom: |
500 ccm |
| Max teljesítmény: |
35 kW (47,6 Le) @ 8500 rpm |
| Max nyomaték: |
46 Nm (4,6 kgm) @ 6000 rpm |
| Sűrítés: |
11.5:1 |
| Furat x löket: |
69 x 66.8 mm |
| Kenés: |
Olajteknő |
| Üzemanyag ellátás: |
Injektor |
| Kipufogórendszer: |
Katalizátoros (Euro 4) |
| Kuplung: |
Olajfürdős |
| Váltó: |
Mechanikus, 6 sebesség |
| Hajtás: |
Lánchajtás |
| Gyújtás: |
ECU-TLI |
| Gyújtógyertya: |
NGK CR8E |
| Indítás: |
Elektromos önindító |
| Váz: |
Acélkeret |
| Első felfüggesztés: |
Upside-down villa Ø 50mm |
| Első teleszkóp út: |
135 mm |
| Hátsó felfüggesztés: |
Hátsó lengőkar oldalirányú lengéscsillapító, rugó előfeszítés állítható |
| Hátsó lengéscsillapító út: |
55 mm - ( 138 mm hátsó rugóút) |
| Első fék: |
Dupla tárcsafék (ø320 mm) 2 dugattyús féknyereg,ABS |
| Hátsó fék: |
Szimpla tárcsafék (ø260 mm) 1 dugyttyús féknyereg,ABS |
| Első felni típus: |
Aluminium ötvözet,küllős |
| Első felni méret: |
19” x 3.00” DOT -D |
| Hátsó felni típus: |
Aluminium ötvözet, küllős |
| Hátsó felni méret: |
17” x 4.25” DOT - D |
| Első gumi: |
110/80- R19 |
| Hátsó gumi: |
150/70 - R17 |
| Hosszúság: |
2174 mm |
| Szélesség (Tükör nélkül): |
875 mm |
| Magasság (Tükör nélkül): |
1200 mm |
| Ülésmagasság (vezető): |
835 mm |
| Tengelytáv: |
1456 mm |
| Hasmagasság (Folyadékok nélkül): |
185 mm |
| Önsúly (Folyadékok nélkül): |
210 kg |
| Tank: |
12.7 L (tartalék:2L) |
| Fogyasztás: |
4,2L/100km |
| Max.terhelhetőség: |
190 kg |
| Max.sebesség: |
160 km/h |